תשובה: הבעיה היא במחשב המקומי. אין קשר לאתר למד.
מה הבעיה?
יש תוכנה במחשב, ו/או המחשב מכוון כך שהדפדפן מוחק את העוגיות.
מה עושים?
הסתכלו למעלה על הדפדפן שלך שלך, מתחת לשורה הכחולה ממש בקצה מסך המחשב העליון.
יש שם תפריט (בעברית: קובץ, עריכה ....) באנגלית(file, edit ..)
יש לבחור באפשרות "כלים" או באנגלית "tools"
נא הסתכלו למטה, ובחרו באפשרות "אפשרויות" או באנגלית "tools".
יש כפתור שניתן לגרור אותו למעלה למטה?
נא לגרור את הכפתור למטה, ולחץ "החל" ואשר "אישור"
נא לסגור את כל חלונות הדפדפן.
יש להריץ את הדפדפן שנית.
כעת היכנסו לאתר למד.
הפעם התקלה לא אמורה להופיע.
פיתרון זה יפתור את מרבית הבעיות במקרה הזה.
ואם עדיין נשארה הבעיה?
1. לאחר שעשית את כל מה שהוסבר למעלה, אתחל את המחשב מחדש בצע ריסטארט למחשב (כיבוי והדלקה).
זה אמור לעבוד.
אם עדיין לא נפתרה הבעיה?
בדוק האם יש תוכנה מותקנת שתפקידה למחוק עוגיות?
אם כן, או עצור פעולתה, או כוון אותה כך שלא תמחק את העוגיה מאתר למד.
ואם שום דבר עד כה לא עוזר?
יש פיתרון!
יש לגלוש לכאן ולהוריד את התוכנה הבאה (חינם כמובן, ובטוחה לשימוש)
www.mozilla.com
נא להתקין זמן משוער (2-3) דקות. נא לגלוש איתה.
תוכנה נוספת אפשרית,
www.google.com/chrome
והתקן אותה. (כמה דקות בודדות)
שוב, זוהי תוכנת גלישה, חינמית ובטוחה.יש לגלוש איתה והבעיה לא אמורה להופיע.
בהצלחה!!!