תיאור הבעיה: שילמת באמצעות שיחה מהטלפון הביתי. אתה מנסה להכנס לאתר עם מספר הטלפון של הבית והסיסמא, ומקבל הודעה שהסיסמא שגויה.
פתרון:
כשנרשמת לאתר למד מסרת את מספר הסלולרי שלך. זהו אמצעי הזיהוי שלך באתר.
גם אם ביצעת תשלום בעזרת טלפון ביתי או באופן אחר, כגון שיחה מטלפון בזק, או תשלום בכרטיס אשראי, אתר למד מזהה אותך על פי מספר הסלולרי שמסרת בהרשמה לאתר.
מה צריך לעשות:
במסך הכניסה לאתר: לרשום את מספר הסלולרי והסיסמא, וללחוץ על "קדימה".
ואם אני לא זוכר את הסיסמא:
התקשר מהסלולרי (זה שאיתו נרשמת לאתר) למספר 077-667-0097 ותקבל את הסיסמא (עלות של שיחה סלולרית רגילה).
עדיין לא עובד?
פנה לתמיכה. כדי שנוכל לעזור לך, כתוב לנו בבקשה שם פרטי, שם משפחה, מספר סלולרי וכתובת אימייל עדכנית. לתמיכה לחץ כאן: