עזרה

שלחתי הודעת SMS ולא קיבלתי הודעת SMS בחזרה. איני יכול/ה להכנס לאתר. מה עושים?

 

 
תיאור הבעייה

1. לאחר משלוח הודעת sms בטלפון הסלולארי, עליכם לקבל הודעת sms חוזרת מאיתנו, הודעה המודיעה לכם כי הרשמתכם הצליחה, וכן קוד כניסה. (קוד הכניסה הוא רק לגיבוי עבורכם, ברגע שהתקבלה הודעה שההרשמה הצליחה, באפשרותכם להיכנס מיידית לאתר התיאוריה למד ולהתחיל ללמוד).

2. אם לא קיבלתם הודעת sms חוזרת מאיתנו, הרי שההודעה לא היגיעה ולא חוייבתם על הודעת ה sms בכלל. זוהי גם הסיבה מדוע אינכם יכולים להיכנס עדיין לאתר.
 
 
 

איך זה יכול להיות?

 אפשרות אחת: טעות בשליחה (לא מחוייב) נסו שוב לשלוח למספר הטלפון 1315
 

עם המילה למד (חובה לרשום רק את המילה - למד -) ללא שום דבר נוסף.

 

איך תדע/י שזה מצליח?

 פשוט מאוד, תוך לכל היותר 40 שניות תקבלו sms חוזר עם ברכה שהרשמה הצליחה.
 

ואם לא קיבלתם?

 זה אומר שקו הטלפון לא יכול לשלוח הודעות כאלה, ברוב המקרים קו הטלפון מסומן בחברת הסלולאר כחסום למשלוח הודעות sms בחיוג מקוצר (מספרים קצרים
 

כגון 1315), ניתן לשנות את זה על ידי שיחת חינם לשירות הלקוחות של חברת הסלולאר.

תיאור הבעייה

1. כאשר הטלפון חסום, הוא משגר הודעה פנימית, האומרת שלא ניתן לבצע את שליחת ה sms המבוקשת.  

בחלק מהטלפונים של חברת אורנג', העברית מופיעה בצורה משובשת, ולאחר ששלחתם הודעת sms, תקבלו לפתע הודעה עם סימנים מוזרים, ריבועים וקווים.

זוהי הודעה פנימית מהטלפון שלכם. ההודעה לא נשלחה, ובוודאי שלא חוייבתם בגין הודעה זו.


מה עושים?

ישנן חמש אפשריות אפשרויות:

3.1  האפשרות הבטוחה והמשתלמת ביותר - כרטיס אשראי

 אתר למד, נבדק ואושר על ידי חברות כרטיסי האשראי. בין היתר נבדק ואושר האתר מכל ההיבטים של האבטחה וההגנה על הגולשים.

בתשלום בכרטיס אשראי, המחיר הנו אותו המחיר בדיוק כמו בשאר אמצעי התשלום, 20  ש"ח  מספר ימי המנוי הוא 30 ימים.

 

3.2 השלמת ההרשמה באמצעות שיחת טלפון רגילה

באפשרותכם להשלים את ההרשמה באמצעות שיחת טלפון רגילה מכל טלפון. להרשמה הקליקו כאן:

המחיר אותו המחיר בדיוק כמו כל שאר אפשרויות התשלום, 20 ש"ח מספר ימי המנוי הוא 20 ימים.

 

3.3  מנוי באמצעות שיחה מקו בזק

אם יש ברשותם טלפון קווי של בזק, ניתן לבחור באפשרות זאת המוצעת באתר למד.

הנכם מזינים את מספר הטלפון, מקבלים שיחה אל מכשיר הטלפון שלכם, מאשרים, ויש לכם מנוי.

 

המחיר הנו המחיר הרגיל 20 ש"ח ל 20 ימי מנוי.

 

3.4 להתקשר למוקד השירות של המפעיל הסלולארי

ניתן להתקשר (שיחת חינם) למפעיל הסלולארי שלכם, ולבקש משירות הלקוחות לפתוח את קו הטלפון למשלוחים מהסוג הזה. המשלוחים נקראים שליחת הודעת טקסט לספקי תוכן , או "חיוב הפוך" (למה חיוב הפוך? כי רק אם שלחתם הודעה, והחזרנו לכם תשובה, זה מחוייב, ולא רק עם השליחה מצידכם)

ניתן לבקש לפתוח ולסגור את השירות בכל עת. פתיחה או סגירה של השירות אינה כרוכה בתשלום.

 

3.5 אפשרות נוספת – שינוי המספר ומשלוח SMS

בעמוד הראשי של האתר, בצד שמאל למעלה, מופיע שלום [שם_פרטי] וערוך פרופיל.

בעריכת הפרופיל משנים את המספר למספר טלפון אחר של בן משפחה, חבר/ה, אמא אבא וכו’ או של חבר/חברה,

לוחצים על עדכן, ומבקשים מהם לשלוח sms עבורכם. הם לא חייבים להיות לידכם באותו הזמן.

המשלוח כרגיל למספר 1315 עם המילה למד

מייד לאחר השליחה, תוכלו להיכנס לאתר.

לידיעתכם: מכשיר הטלפון אינו מחוייב בגין ההודעה, עד לא קיבלתם הודעה חוזרת מאיתנו.

אנא שימו לב, המחיר הנו 20 ש"ח מספר ימי המנוי הוא 10 ימים.

 

4. ואם כל זה לא הצליח, או לא הבנתי בדיוק מה לעשות?

פנו אלינו לשירות לקוחות ונשמח לעזור לכם. 

אנא מלאו את מירב הפרטים, שמכם, שם משפחה מספר הטלפון שממנו שלחתם הודעה, ואנו נסייע לכם במהרה.

חזור